Afişări de pagină

Sistem


luni, 20 martie 2017

Mintea care poate vindeca

Un om a paralizat in urma prabusirii cu avionul personal. Doctorii i-au spus ca toata viata lui va fi o leguma dupa acel accident. Nu s-a luat dupa ei. De Craciun a iesit din spital pe propriile lui picioare.

Paralized from the neck down, unable to walk, breath or eat, he decided not to listen to the doctors prognosis and that he would walk out of the hospital by Christmas. He is an inspiration to millions showing that it doesnt matter what other people believe, it only matters what YOU believe what is possible. Morris is the personification of the phrase "Man becomes what he thinks about".

Morris Goodman - The Miracle Man 

Povestea lui: https://www.youtube.com/watch?v=bfKn92klPeU 

"MINTEA CARE POATE VINDECA" (sau REGENERA n.n.) de Dr. FREDERICK W. BAILES

Prima editie a fost publicata în 1942 si prezenta (din 1973) este a 10-a editie.
Citat din lucrare:
"Pacientul vine la practician, plângându-se ca este bolnav. Acest fapt este pentru sine o
realitate, de vreme ce dovada îi vine pe calea simturilor. Practicianul stie ca proba simturilor apare
reala, dar nu este aceasta realitatea fundamentala. 
Realitatea fundamentala este Spiritul neschimbator.
Dându-si seama ca pacientul are o viziune distorsionata asupra sa si a conditiei sale, practicianul
trebuie sa vindece falsa credinta. El se convinge prin argumente si întelegere, de falsitatea parerii ce
o are pacientul despre sine. El trebuie sa se fereasca de falsa credinta cu care vine pacientul,
întocmai cum salvatorul se fereste de mâinile celui care se îneaca, sa nu-l prinda. Convingându-se
pe sine însusi de perfectiunea spirituala a pacientului, el pune în miscare un gând adevarat, care se
opune gândirii false a pacientului. Amândoi facând parte din Mintea Unica, practicianul stie ca
pacientul îsi da seama de ceea ce el însusi cunoaste în ceea ce priveste perfectiunea spirituala a
bolnavului, chiar daca aceasta cunoastere, momentan, se afla numai în subconstientul pacientului
si, deci, înca nerecunoscuta. De îndata ce gândul imperfect al pacientului a fost înlocuit cu gândul perfect al practicianului, vindecarea nu întârzie sa se produca.
Aceasta este unica metoda folosita de Iisus. El nu s-a bazat deloc pe concentrare, pe puterea
vointei, pe sugestie, hipnotism sau orice alte procedee psihologice bine cunoscute. El punea
totdeauna în actiune suprema Lege a Spiritului, având viziunea propriei ei reflectii ca o imagine
perfecta, proiectata asupra Mintii, care, la randul ei, transforma aceasta reflectie în imagine a
perfectiunii în corpul si-n mintea pacientului.
S-ar putea pune întrebarea daca pacientul nu foloseste, procedând astfel, o forma subtila de
sugestie? La aceasta se poate raspunde ca, daca pacientul îsi închipuie numai ca ar avea o tulburare
si ca practicianul îsi imagineaza numai ca l-a vindecat, atunci întregul procedeu ar fi o experienta
ireala, un fel de vis. Trebuie sa existe o lege, în virtutea careia, rezultatele fizice sunt introduse de
practician în pacient.
Aceasta lege poate fi, pe scurt, formulata astfel: 
imaginea mentala este realitate, iar forma exterioara este pur si simplu proiectarea acestei realitati.
De vreme ce mintea este mai veche decât corpul, atunci ea a creat corpul, care este în întregime refacut la fiecare câtiva ani, în timp ce mintea ramâne neschimbata, reamintindu-ne, astfel, experientele din copilarie, sa zicem dupa 70 de ani. Atunci probabil ca Mintea este Cauza, iar corpul este Efectul.
Mintea este substanta, iar corpul este umbra ei. Umbra este totdeauna determinata de caracterul substantei si, prin urmare, conditiile fizice, care urmeaza tratamentului, sunt o copie a convingerii mentale detinuta mai întâi de practician si, mai curând sau mai târziu, acceptata si de pacient. Trebuie sa existe o acceptare mentala desavârsita a sanatatii complete a pacientului, atât din partea practicianului, cât si din partea pacientului. 
Atunci când pacientul îsi aplica singur tratamentul, bineînteles ca trebuie sa-si reprezinte mental acceptarea si constiinta perfeciunii.
Sute de cazuri autentice, sprijina afirmatia ca Mintea modeleaza corpul. Unii devotati catolici au reusit sa-si produca rani sau semne pe corp, practicând asa-zisa contemplare a ranilor lui
Iisus.
Daca aceasta Lege a Mintii va lucra impotriva tendintei naturale, producând tesuturi morbide în loc de tesuturi sanatoase, cu atât mai multa încredere ar trebui sa avem, atunci când abordam problema schimbarii tesuturilor morbide în unele sanatoase. Persoana care întelege puterea si tendinta acestei Legi a Mintii are la dispozitia sa o sursa de energie care este infinita." 

"Tratamentul mintal si spiritual este completat in intregime in mintea pacientului. Acesta incepe cu adevarul fundamental ca persoana pe care o trateaza este o idee perfecta in Mintea Divina si ca intregul sau proces in timpul tratamentului consta in a inlatura din propria-i minte orice idee sau imagine de imperfectiune sau boala la pacient sau de la el insusi, cand se trateaza pe sine. Dupa ce s-a asigurat de faptul ca Mintea a creat un vehicul perfect prin care Spiritul doreste sa se manifeste si, dupa ce a vazut felul in care Spiritul (Mintea) se grabesc sa refaca corpul, cand ceva nu este in regula, atunci incearca sa-si alature propria-i gandire de aceea a Mintii Universale. Prin urmare, el actioneaza inlauntrul sau ca sa stearga orice credinta in tulburarea fizica, ce si-a facut aparitia la persoana asupra careia lucreaza. Pacientul a acceptat credinta ca este bolnav. Practicianul nu admite sa impartaseasca aceasta credinta cu el, fiind convins ca numai aceasta credinta a pacientului o mentine treaza; prin urmare, practicianul trebuie sa creada el insusi in realitatea perfectiunii pacientului daca doreste sa neutralizeze falsa credinta a celui suferind.
El stie ca nu exista mai multe minti, adica fiecare individ nu poseda o minte aparte fata de aceea a semenului sau, precum nici fata de Mintea Universala. El stie ca exista in Univers o singura Minte Atotcuprinzatoare si de aceea ce numim minti individuale sunt de fapt volumul de Minte Atotcuprinzatoare pe care o folosim atunci cand gandim. El mai stie ca este imposibil ca Mintea Unica sa se manifeste in acelasi timp si in boala si in sanatate. Mai stie de asemenea, ca este sanatos in aceeasi Minte in care pacientul se crede bolnav. O fantana nu poate da in acelasi timp si apa dulce si amara; prin urmare, sau cei sanatosi nu sunt sanatosi, sau cei bolnavi nu sunt bolnavi. In ambele cazuri nu se spune adevarul cand isi descriu starile fizice contrare. Din ceea ce pacientul a invatat din Univers, stie ca sanatatea este starea normala, in timp ce boala este starea anormala.
Mai departe stie ca Legea Mintii este o Lege a Reflectiei. Stie de asemenea ca Mintea este intr-o activitate neincetata; inapoi si inainte se misca suveica Mintii, prelucrand particulele de materie intr-un model fizic, model ce reprezinta reproducerea exacta a modelului mintal pus la dispozitia sa. Intrucat pacientul pastreaza un model de boala, practicianul trebuie sa-si asigure un model de sanatate si demonstrand prin cuvinte increderea totala pe care o are in Mintea Subiectiva Universala, devine prin acesta capabil sa dirijeze aceasta Forta gigantica pentru a lucra dupa modelul sau si nu dupa cel al pacientului. In cazul cand cineva se trateaza singur, trebuie sa se convinga ca, in timp ce simturile sale il informeaza ca este bolnav, mintea sa obiectiva trebuie sa-i spuna, constient si deliberat, ca informatiile transmise de simturi sunt incorecte si trebuie sa-si proclame pe propria sa perfectiune Divina. Toata lumea stie ca in timpul unei emotii puternice - ca in timpul unei lupte sau incercari de salvare - acei implicati nu simt durerea loviturilor care ar fi de nesuportat atunci cand mintea le inregistreaza, venite pe calea simturilor. Asa ca este posibil pentru cineva sa-si indrepte gandul intr-o astfel de directie incat sa uite de durere, greata sau alte neplaceri."